HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.05.07. 23:29 TundeDTTaylor

cselédsorsok

avagy marcsi a házban :D

onnan kell indítanom a sztorit, amiről eddig talán még szót sem ejtettem, hogy kivel is élek én itt Németországban...van ugye az a több kevesebb igazságtartalommal bíró mondás, mely szerint "Isten a barátainkkal kér tőlünk bocsánatot a rokonainkért". nos, azt hiszem, tiszta szívvel kijelenthetem, hogy én azon kevés szerencsés kivételek közé tartozom, akiknek mind a barátai, mind pedig a rokonai ajándéknak tekinthetőek. persze mi is gyagyásak vagyunk, mindenkinek van vmi flúgja, de álljon itt példaként, hogy én jelenleg a keresztszüleimmel és unokatestvéreimmel élek itt külhonban, akik annyira fantasztikus emberek, hogy már-már zavarba ejtően kitörő örömmel és határtalan lelkesedéssel fogadták azt a hírt, miszerint költözni vágyom és velük laknék egy darabig. még nem tudom, hogyan fogom nekik egyszer meghálálni mindazt a segítséget és szeretetet amit nyújtanak, de lesz mit lerónom, az biztos :)

ebből, és persze a kifogástalan neveltetésemből kifolyólag (köszi Anyu&Apu :D), igyekszem minél többet segíteni a háztartásbeli teendőkben.
a sztorim vicces része pedig innen indul, ma ünnepeltük Keresztapám szülinapját, melyre hivatalosak voltak az itteni magyar barátaik, az egyik házaspárral jött a kisfiuk, Dániel, egy cuki kissrác. az érthetőség kedvéért hozzáteszem még, hogy Keresztanyumat Verának hívják :D
tücsike tehát annak rendje s módja szerint ugrált a vendégek körül mint a nikkelbolha, majd kb egy óra elteltével Dániel a következő mondatot súgta oda anyukájának rám vonatkozóan:

"ez a lány a Vera szolgálója?" :DDDD

hát így tengetem én mindennapjaimat itt a nem is olyan messzi nyugaton, és lettem egy csapásra marcsi, a cseléd! :D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr262886220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

romhány 2011.05.08. 09:28:36

Most találtam Rád! Jó, hogy lett a Verának egy Marija és Marinak is jó, hogy van egy Verája! P-nek boldog szülinapot! Éppen sajttortát csinálok - a pihentetés fázisa van - , akkor legyen ez az Ő szülinapjára is!
Puszi: M&M, R&Z (anyaország, anyaváros, anyarokonság)

bazsuka 2011.05.08. 16:05:50

Szia Tücsi! remek ez a blog, komolyan mondom el kéne azon gondolkoznod, hogy kiadd, jó a stílus. Itt a császárvárosban az elején én is hasonló dolgokat éreztem, ezért is még szórakoztatóbb olvasni a bejegyzéseidet! ;-)
Hajrá!
süti beállítások módosítása