HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.06.26. 17:07 TundeDTTaylor

a munkának vége.

kijössz a gyárból. egy vodkától erős vagy és bátor.

naholiskezdjem.nagyonsokatdolgoztamahéten :D szokom bele az ügynökségi létbe, egyre több feladatot kapok, péntekre már akkora meister voltam, hogy másfél órás konferenciahíváson vettem részt egy új, potenciális ügyféllel. hujujuj. szerda este voltam Rékánál fodrászosat játszani, július közepén lesz a fodrászvizsgája és minden héten van gyakorló estje, most én voltam az áldozat :D azóta nem ijedt meg tőlem senki, tehát tök jól sikerült a frizu! :)) nyilván koktélozni is kellett menni aznap este, nem is siettünk haza, mert csütörtökön itt munkaszüneti nap volt és punnyadhattunk.

az időjárásra azért kitérnék, még ha uncsi is, nincsen az a kifejezett nyári kánikula, majd mindennap esik, ha nem is egész nap, de napi egyszer tuti, már röhögtem, hogy a klíma miatt anno angliát csípőből kizártam, de néha úgy érzem, ebből a szempontból sok különbség nem lenne :D

pénteken végre szereztem egy működő telefont a saturnban, mivel előadtam, hogy nem használat közben romlott el, hanem kivettem a dobozból és bekapcsolni sem tudtam, így minden szó nélkül adtak egy újat. boldog sutabutanokia tulajdonos vagyok, annyira hasít a telefonom, hogy én általában már 8 gombbal előrébb járok, ő meg lohol utánam :D

péntek esti lazulás @ München downtown - 35 millimeter bar

ja és hát ezt muszáj megosztanom veletek, szeretném kérdezni, hogy ti adnátok-e egyetlen lyukas garast is ezért a csodaszép cipőnek nevezett kreálmányért? :D az eredeti áráról meg említést se tegyünk...LOL

holnap meló, visszajelzést várok a triumphtól és este megyek a halál fasza munkahelyre 2. körre, mókuskerék ON.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr943016371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsungelharcos 2011.06.27. 15:13:50

Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D
süti beállítások módosítása