HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.06.15. 22:04 TundeDTTaylor

és eljövé vala a nap

így elnézve, jó régen dugtam ide utoljára a pofám, de hogy kellőképpen flegma legyek, EZ VAN :D

na mi minden történt mióta hallgatok?! meló ügyben értesítettek, hogy az asszisztensi állást, ahol interjún voltam, megkapta vki olyan, aki ugyan teljesen azonos háttérrel rendelkezik, viszont beszélni kínai, ami nem hátrány egy mobilpiacra betörni készülő cég esetében...szóval jó vagyok, de nem elég jó. közben mentem volna máshova interjúzni múlt pénteken, de utolsó pillanatban lemondták és 2 hét múlva kell/kéne mennem, majd meglátjuk, tudok-e. aztán péntektől hétfőig nálunk hesszelt a Csabi unokatesóm, aki Stuttgart mellett él. dumáltunk, filmeztünk, buliztunk, főztünk, hamar elment az a 4 nap :)

a mai nap sztáreseményeként úgy döntöttem, ideje ismét legurulni a lépcsőm, ez van, nem fértünk el ketten a vasalódeszkával a lépcsőfordulóban :D helyzetjelentés: bal térdemen nincs bőr, bal kislábujjam erősen zúzott (hogy milyen cipőt veszek fel holnap, arról fogalmam sincs :D), jobb karom zúzott és sztem a bal oldalamon is lesznek szépséges foltok, majd hivatkozom a nemlétező agresszív élettársamra...:D

jahh, múlt héten majdnem tanár lettem. egy német nőt kellett volna magyarra tanítani, hogy tudjon kommunikálni a bébiszitterrel...nem fűznék megjegyzést a sztorihoz, igen, így ahogy mondom. viszont bagóért és ráadásul kb vállalkozói státuszban kellett volna mindezt nyomni, így vissza kellett utasítsam ezt a fergeteges ajánlatot.

ma viszont jelentkezett a PR ügynökségtől a nő, és ugyan nem főállásban, de állást kínált. vagyis főállás, de kb gyakornoki státusz, viszont rendesen fizetnek és ha úgy látják, hogy az egy hónap alatt elvárt ütemben fejlődik a németem, akkor átvesznek. HOLNAP VAN AZ ELSŐ MUNKANAPOM. reggel 9től lehet rám gondolni, majd egy éve nem dolgoztam rendesen, szerintem akklimatizálódnom kell :DD

most megyek kiötlöm, mibe kellene beszambáznom holnap, lemosom a vörös körömlakkom és megpróbálom a lehetetlent, embert csinálni magamból :D

pussszzzcsi

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr652987430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titany Black 2011.06.16. 09:30:04

Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P
süti beállítások módosítása