HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.05.12. 00:10 TundeDTTaylor

kinek a skype, kinek a sziget

remélem a csajaim épp azt a rohadt sok jó pasit csekkolják a Holdudvarban, akiket nori a múltkor beígért, csak elfelejtettek megjelenni :D mindenesetre ma skype-on melegítettem velük az esti partyra, hát, mit ne mondjak, ennek is van egy feelingje, de azért a mastercard megfizethetné az élményt, hogy én is ott lehessek :)

megvót' tegnap a mozi, kiskorunkban rongyosra néztük az Arthur c. filmet, tudjátok a gazdag alkesz csávó, aki még életében nem dolgozott és fullosan el van varázsolva, na abból készült most egy tuningolt verzió, mi pedig nosztalgiáztunk egyet. hátttööö volt pár hadarós rész, ahol csak a képekből tudtam kikövetkeztetni, hogy miről is lehet szó, de sikerrel abszolváltam a filmet, azt hiszem :)

ma a változatosság kedvéért folytattam az állásjelentkezést, megtaláltam újra álmaim állását (minden héten van belőle pár), lebeszéltem hétfőre egy interjút, folyamatban van 2 másik konkrét(abb) állásprojekt is, valami mosmá' lesz, érzem! :D vagy csak a hideg ráz...közben csábítanak Hollandiába az ott élő csajaim, de egyelőre még kitartok, bár sosem lehet tudni, hol fogok végül kikötni, én legalábbis soha nem mertem biztosra mondani, hol leszek a jövő hónapban :)))

és akkor megmutatom, hogyan kell skype-on bulizni:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr192897222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsungelharcos 2011.05.12. 08:41:07

E zuugy vóóót...Hogy nem jött be az Á, majd a Bé terv sem...ezért a még korábban nem létező alternatív C tervhez folyamodtunk...alternatív?! :D de még mennyire :D... Piknikelt már valaki este 9kor a Margit-sziget Budára néző oldalán a Duna parton?! :D ...és ez nem vicc :P...5 csaj különböző szatyrokkal felszerelkezve vonult ki a szigetre...pokróc, gyertyafény, és irdatlan mennyiségű "BioBuli"-s táp, és bor :)...ha még nem próbáltátok, hajrá :D

jackie b 2011.05.12. 10:11:01

najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive owen repro úr:DDD

na, hülyeséget félretéve, naggyon jó volt a tegnapi dunapotting, hajrá HÉÉÉÉV és a többiek:) ezt újratöltjük
süti beállítások módosítása