HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.06.18. 12:35 TundeDTTaylor

boldog agyvérzéses péntek

bizony, kipipáltam a második munkanapom is, fél6kor úgy küldtek már haza :D tudtam én, hogy ez a jómunkásember mániákus melóskedv olyan mint a biciklizés, kicsit ugyan kiestem a gyakorlatból az utóbbi egy évben, de tudok én még dolgozni, ha akarok :D

sőt, elég mókás a szitu, ugyanis most hogy elkezdtem végre melózni, jönnek az újabb lehetőségek. van egy cég, akik másfél hete próbálnak levadászni, pénteken kellett volna mennem interjúra, aztán írtam nekik, hogy mi a szitu, de továbbra is nyitva hagytam az állást keresek kérdést, annyira erőlködnek, hogy hétfő este fél7kor várnak szeretettel :D nincsenek túl közel, de ha eleget fizetnek, elutazok én bárhova :))
emellett kedden interjúzom a Triumph-nál (igen, a bugyis-melltartósok), 'csak' gyakornoki pozira, de fél éves fix program lenne a nemzetközi marketing csapatban, és úgy gondolom, egy ekkora vállalatnál mindenképp tudnék utána nyitott helyet találni, ahova átvesznek fixre.
szaladaszekééééééér, csak meg ne álljon :)

nahhh, tegnap úgy döntöttem, nem tudok tovább német telefon nélkül élni, viszont egyelőre nem erőltetnék fix előfizetést, amit havi 30-50 euro alatt nem úsznék meg, bármennyire is szeretnék újra a nap 24 órájában okostelefont :) szóval nekiindultam feltöltőkártyás kisbuta nokiát vadászni occsóé'. bementem a saturnba. nem kellett volna. régen voltam ennyire ideges, ha még 5 percet ott kell töltenem, biztosan felrúgok vkit :D na és ezek után hazajöttem, összeraktam, bekapcsoltam. VOLNA. baszik működni. nem tudom, hogy sikerült-e a kétszázas kupacból azt az egyet kiemelni, amelyik kontakthibás, vagy akkora szőke picsa vagyok, hogy egy sim kártya-akksi-telefon összepakolás kifog rajtam, mindenesetre délután visszabattyogok a saturnba és vagy vkinek a fejéhez vágom a csomagot, vagy jól kiröhögöm magamat, hogy nem voltam képes beüzemelni ezt a szart.

ezek után találkoztam Rékával és gondoltuk levezetjük a fárasztó munkanapot egy kis koktélozással. irány a Sausalitos, amit nyugodtan nevezhetünk már a törzshelyünknek, jumbo koktél berendel, Réka az elsőtől fejreáll :D hát, régen röhögtem ennyit. nem rajta, vele :DDD fél11re már itthon is voltunk, a képek beszéljenek önmagukért, a köztes állapotról készített videót nem merem feltenni, mert mégiscsak vannak személyiségi jogok a világon, meg túl közel van a szobája az enyémhez :DDD

előtte:

utána:
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr422994773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása