HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.06.16. 22:24 TundeDTTaylor

1. nap és alkoholos délután, mi baj lehet

jelentem mától a Lucy Turpin Communications alkalmazásában rontom a müncheni levegőt.

húdebementem ma dolgozni 9re :D mint a kisangyal, 8.40-kor már az ajtóban toporogtam! nem kell megijedni, egyelőre elég érdekes feltételek mellett vagyok alkalmazva, de nem különösebben izgat, a lényeg, hogy elindultam valahol :) gyakornokként havonta megújítandó szerződésem van, ahogy ma keresztkérdések árán kiderítettem, elsősorban az új német ügyvezető igazgatónak nem tetszik annyira, hogy én nem beszélni folyékonyan német, de a tulajdonos nő igen kedvel, ez a szerencsém :) a faszival majd csak hétfőn fogok először találkozni, remélem aláírja azért a szerződésem :D

mindenki nagyon kedves (na nem mintha velem lehetne bunkózni, magam vagyok a megtestesült mosoly és szeretet:DDD), rengeteget segítettek ma, sokat beszéltek hozzám németül, sőt, csak a miheztartás végett, én is beszéltem ám németül :)) feladatokat tekintve nincs sok változás a próbanapokhoz képest, médiafigyelés és barátai.

délután szépen megterítettek az egyik közös helységben, előkerült a brownie-fagyi-eper-pezsgő-narancslé-kávé...szülinapot ünnepeltünk, ebből a szempontból azért a kis létszámú cégeknek megvan ám a varázsa :) ami egyelőre kicsit fura, hogy csak nők dolgoznak az ügynökségnél, egyedül a jún. 1.-től tevékenykedő ügyvezetőnek lóg valami a lába közt. vagyis, remélem a többieknek nem...
kaptam ma a szerződéstervezetem mellé egy általános tájékoztatót az ügynökség életével kapcsolatban, kedvenc részem továbbra is az öltözködésre vonatkozó passzus, annak tükrében, hogy ma milyen szerkókat láttam ott bent...hujujujuj, maradjunk annyiban, hogy nem mindenkinek sikerült korának és testalkatának megfelelő rucikat magára rántani. na meg én is szeretem kipakolni, amivel MELLesleg a természet megáldott, na de nem munkaidőben :D

szóval abszolút nem panaszkodom, remélem ez már a fény az alagút végén és nem a kamion...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr12990723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása