HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.05.15. 13:27 TundeDTTaylor

benne voltunk a nintendóban

ráadásul, ha alekoszos beütéssel akarom kezdeni a mai posztot, akkor azt mondom, a legfölsőbb szinteken jártunk :D dzsíííízusz, megünnepeltük az első müncheni éjszakát, felavattuk az első reggeli s-bahnt, ronggyá táncoltuk a lábunkat...ismerkedtünk és leráztunk, összességében fantastische este volt. leginkább talán azért, mert ugyan nincs köztünk nagy korkülönbség, de valahogy soha nem alakultak eddig úgy a dolgok, hogy Rékával ketten mentünk volna bulizni, sőt, szerintem egyáltalán nem voltunk még szórakozni közösen. tegnap meg miután beértünk, rögtön elvesztettük a társaság többi részét, így ketten pörögtük végig az éjszakát és éreztük zseniálisan magunkat :))

nem sok különbséget véltem egyébként felfedezni az itteni és a magyar szórakozóhelyek közt, okés, hogy otthon sem én voltam a dokk beach törzsvendége, de azért képben vagyok :D beugró csajoknak is van, ha korán mész, kicsit olcsóbb, bent a pia kb otthoni áron kapható, rohadt jó zenék mentek, szerintem legalábbis :D és ha már nekem táncolhatnékom van egész éjszaka, akkor ott van baj :D

ami furcsa, hogy több pasi volt a táncparketten mint csaj és nem csak támasztom az oszlopot meg stírölöm a kínálatot munkakört töltöttek be, hanem a legtöbb táncolt is. ezzel egyenesen arányos, hogy otthon hajnalban a cigiszagtól hányok, ami dől a ruhámból, hajamból, minden egyes pórusomból, na itt tilos bent cigizni, viszont a pasik nem fogják vissza magukat, ha egy kis közös törtritmus gyakorlásról van szó, így én hajnalban a százféle parfüm és arcszesz keverékétől akartam hányni, amit magamon éreztem :DD

komolyan elgondolkoztam azon reggel, hogy leveszem a csizmám és mezítláb jövök haza az s-bahntól, dehát csak gratulálni tudok annak a versenyzőnek, aki nem alacsony magassarkúban! indul el egész éjszakára, tömegközlekedve mulatni. én legalábbis nem szokta cigány a szántást alapon mint kiderült ennyire nem vagyok kemény :D végülis túléltem, de nem volt őszinte a mosolyom reggelre. mivel 7re sikerült hazaesni, még pont találkoztam Zoéval, aki akkor kelt, de nagyon nem mertem a közelébe menni, mert sztem tuti beájult volna a látványtól...:D

na megyek, kész a halászlé

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr842905257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jackie b 2011.05.15. 14:35:51

és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, legközelebb nincs mentség:DD jó étvágyat, nálunk is halászlé van:)
süti beállítások módosítása