HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.05.13. 18:18 TundeDTTaylor

péntek 13, one lucky day!

nahh akkor mindenki legyen very up-to-date tücsike és állásajánlatok témakörben, jelenleg a következő projektek futnak:

1. ma hívott egy PR és Marketing kommunikációval foglalkozó ügynökség, hogy hozzájuk ugyan nem jelentkeztem, de van egy betöltésre váró Office Manager&Team Assistant pozíciójuk és egy másik ügynökség ajánlotta nekik az anyagomat. ezt már eleve pozitívumként éltem meg, hát még mekkora volt az örömöm, amikor a beszéljünk angolul felhívásomra a nő annyit válaszolt csak, hogy nagyon szívesen, ő maga is amerikai. yesssss. és nem elvárás a folyékony német, viszont ha már lesz olyan szinten a németem is mint az angol, akkor mindenképp van lehetőség (junior)PR menedzseri poziba feljebb lépni!!! dupla yessss. megnyaldosnám a 20 ujjamat ettől a melótól, nem elég, hogy egy az egyben szakmába vág, de nem sírnak a németem miatt, hétfő délelőtt tehát mindenki nekem drukkol! :D

2. hétfő dután egy másik céghez megyek meghallgatásra, ugyan fogalmam sincs milyen pozíciót ajánlanak, mert csak egy általános "xy vagyok ilyen és ilyen végzettséggel és tapasztalattal, tetszik a cég profilja és van-e vmi munka" jelentkezést küldtem nekik, de behívtak és majd meglátjuk...

3. szintén mai termés, egy IT profilú projektre keresnek 6 hónapra projekt asszisztenst, szintén angol a fő nyelv, viszont amin nagyon jót röhögtem, kell a német is, szóval mondja a csávó a telefonba, hogy legyek kedves átváltani és egy kicsit beszélni németül, majd közölte, hogy hát szerinte nem lesz gondom a nyelvvel. namondom, LOL, szegény, elhitte....:D azért érdekes, hogy otthonról egy IT projektről menekültem, ha itt is ez lenne az első munkám, magamra tetováltatnám a LOSERt :DD

4. emellett ajánlottak egy 6 hónapos gyakornoki melót, ami alapvetően nem lenne rossz, mármint a céget és munkakört tekintve, még a nesze semmi fogd meg jól fizuval is kiegyeznék, csakhogy nem biztos, hogy a 6 hónap lejártával ajánlanak fix állást, nincs biztosítás hozzá és teljes állás, ami azt jelenti, hogy esélyem sem lenne mellette tovább keresgélni és interjúkra járni. azért sztem elmegyek a beszélgetésre, kapcsolatépítésnek kiváló, valamint hátha később lesz üresedés...

5. a jolly joker, hívtak a h&m-ből, hogy tényleg eladónak jelentkeztem-e ilyen végzettséggel?! mondtam, AHA :DDD igen, ide is jelentkeztem, úgy vagyok vele, hogy nem büdös a munka, vállalok egy félállást és mellette bőven van időm interjúzni, legalább vmi bevétel már akad :D viszont nem tudom mennyire díjazták az őszinteségemet, mert a hosszú távra tervezek-e kérdésre kerek-perec megmondtam, hogy eladóként semmiképp :D

szóval itt tart a móka, lehet drukkolni és szavazni, aki eltalálja hova vesznek fel, kap egy korsó sört :DDD

 

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr22901436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

romhány 2011.05.13. 19:32:01

Nem szeretem a sört, de az 1. és 5. között hezitálok. Az 1. mert ezt azért nem mindenki mondhatja, hogy nem ő akarta, hanem hívták. Az 5. pedig, mert megnéznélek, amint halál őszintén megmondanád a tutit a h&m fanoknak!

TundeDTTaylor 2011.05.13. 20:20:23

az első lenne az álom :) az ötös meg egy újabb forrás lenne, a kifogyhatatlan idióta sztorikból a blogbejegyzésekhez :D

miss mazo 2011.05.13. 23:45:18

azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D
süti beállítások módosítása