HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.05.16. 21:19 TundeDTTaylor

a gps ma nem volt a barátom

nyahhh, lenyomtam a mai két interjút. a PR ügynökség levadászásában az első akadályt az jelentette, hogy péntek óta nem érkezett meg az email a nőtől, hogy hova s kéne mennem. jó szokásomhoz híven rohadtul nem figyeltem a telefonban sem a cég nevére, sem a nő nevére, így mindösszesen egy telefonszám állt rendelkezésemre, de nem akartam ma reggel azzal indítani, hogy odaszólok, mi is a cég neve :DDD dehát van  nekem nyomozó múltam, nekiálltam kutakodni. először csekkoltam az összes netes beütöm a számot kidobja a céget oldalt, rohadtul nem találtam, felhívtam a német tudakozót, de ezen a számon senki nem volt bejegyezve (később kiderült, hogy még szép hogy nem, mert nekem nem a fő szám volt meg, hanem már a melléket is tartalmazta...), szóval végső megoldásként tegnap este szépen letiltottam a magyar mobilomon a hívószámkijelzést és reménykedtem benne, hogy ha bekapcsol az üzenetrögzítő, bemondja a cég nevét is :D nyolcadik próbálkozásra és a google széjjelgyalázása után sikerült is megértenem a nevet és megtalálnom a céget! :D halleluja, induljunk interjúra. majd' egy órával korábban odaértem, felfedeztem a környéket, gyönyörű belvárosi környezet, színház, park, galéria, éttermek és kávézók vannak a közvetlen környezetben.mondanom sem kell, hogy a cég a negyedik emeleten volt, a liftre pedig kiragasztva a cetli, hogy ma reggel 8tól dután 5ig karbantartás...zsír. úgyis új a térdem...:D

a tulajdonos nővel interjúztam, roppant szimpatikus volt az is, amit a cégről megtudtam, az ő habitusa is nagyon feküdt, és nem mellékesen 3 munkakört kellene egy személyben ellátni, szeretem a pörgős melókat. viszont mivel érzékelhetően a legjobbat akarja felvenni, nem is sieti el a dolgot, 3-4 hét a kiválasztási procedúra, közben feladatokat is kapok, valamint vissza kell majd mennem megismerkedni a csapat többi tagjával, hogy mennyire szimpatizálunk egymással.

miután itt végeztem, beültem kávézni a másik interjúhelyszín közelében, szereztem egy wifi jelszót és gondoltam megnézem pontosan hova kell mennem. már ott gyanús kellett volna legyen a dolog, mert pár megállóval arrébb irányított a gps, de gondoltam ő biztos okosabb, én mégiscsak nő vagyok, azok meg állítólag nem értenek a térképhez...el is indultam mint a jó gyerek, de mire odaértem a vélt címhez, egyre kétkedőbbé váltam, hogy sztem a barer utca nem a bayer utca lesz, és miután megkérdeztem, ki is derült, hogy villamosra fel, 4 megálló ellenkező irányba. szerencsére csak 3-4 percet késtem, azt meg rákentem a szőke vagyok és nagyon új a városban és még szépen is mosolygok állapotomra.

ez a cég is bejövős, a munka is, itt egy felfutóban levő számítógépes alkalmazással üzletelő csapatban kellene ellátni az asszisztensi munkakört, még kiterjedtebb feladatkörrel, mint a PR ügynökségnél, szóval ha oda kerülök, hogy véletlen mindkét helyen alkalmaznának, nagyon nehéz döntés lesz..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr692909420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása