HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.06.21. 22:17 TundeDTTaylor

sokkolnÁk

de mivel borzasztó empatikus vagyok, nem rontom el a csodaszép estéteket a sarkamról készített fotóval :D soha, hangsúlyozom, soha ne induljatok el otthonról olyan cipőben, ami eddigi pályafutása alatt minden alkalommal rommá törte a lábatokat. SOHA. főleg ne, ha tudjátok, hogy aznap kilométereket fogtok lóhalálában gyalogolni. well done tücsike, veregesd vállon magad, holnap meg húzzál papucsot, reméljük 10 fok lesz és özönvíz...jégeső preferált.

nahh ennyi felvezetés után kezdem tegnap reggeltől az eseményeket. mentem dolgozni. aha, dolgozni, régen hallottátok már a számból, mi?! :D alá lett írva a csodaszép szerződésem, megismerkedtem az új ügyvezető igazgatóval, akit előtte meggugliztam és számítottam egy magas, szikár, ötvenes éveiben járó echte német fazonra...hm, kellemesen csalódtam. igen kispárnás fazon a csávókám, kettő darab probléma van vele mindösszesen, az egyik a gyűrűsujján található, a másik meg a születési dátuma, ami ugyan nem ötössel, de késői hatossal kezdődik :DDD bár ez utóbbit még akár figyelmen kívül is lehetne hagyni, előbbi azonban nem az esetem:)) kidolgoztam a belem napközben, újabbnál újabb feladatokkal látnak el, az egyiket időm sincs normálisan befejezni, már kitalálnak valami újat és hirtelen az lesz nagyon fontos, dobjak el minden mást, közben németül is sokkolnak mindennel, nem is ittam eleget napközben (VIZET:D), fájt a fejem délutánra, így indultam neki fél6kor állásinterjúra a halál retkes faszára. már bocsánat, de ezt szebben nem tudom kifejezni. tényleg ott volt. 3szor szálltam át és fél7re épphogy beestem. 8kor jöttem el. kb mint egy zombi, majd fél10-re értem haza, de akkor már olyan állapotban voltam, hogy a nevemet nem tudtam volna leírni. gyorsan megnéztem hova kell reggel mennem ügyintézni, aztán irány az ágy, 11kor már húztam a lóbőrt.

ja, hogy hol voltam? egy faircontrol nevű cégnél, a pozi projekt koordinátor, a munkakör pedig a marketing szárazabb része, marketingakciók eredményességi mérése, adatok, riportok, stb. nem lenne rossz, mert gyanítom nem kétszáz forintot fizetnek, de amellett h kibeba messze van, kicsit kockának tűnik a dolog, mindenesetre továbbjutottam a legyen ön is milliomosban és jövő hét elején találkoznom kell a nővel, aki a közvetlen főnököm lenne, mer' az most szabin van.

ma reggel a Finanzamton kezdtem fél8kor, kaptam adószámot, majd átnyargaltam a betegbiztosításomat elintézni, itten ugye ki kell választanod, hogy melyik betegbiztosítónál akarsz biztosított lenni, majd ha bevesznek, szerencséd van :D tőlem mindenáron követeltek dokumentumokat, hogy bizonyítsam nekik, hogy az utóbbi 26 évben (nem vagyok ilyen öreg, csak mondtam egy számot) Magyarországon biztosítva voltam, a végén már kb mondtam, hogy ha kell a papír, menjetek el érte...de nagy nehezen meggyőztem őket, hogy márpedig ilyen nem kell. így biztosításom is lett :) és 10re be is értem dolgozni...

...majd fél4kor leléptem, mentem interjúzni a Triumph-hoz. fél éves gyakornoki pozi a nemzetközi marketing csapatban. bagóért, de a cég és a munkakör kúva jó lenne, feltételeztem, és hát be is jött. jól sikerült az interjú, olyannyira, hogy ott helyben elintéztek egy beszélgetést a nemzetközi PR csapattal is, biztos ami biztos, valamelyikre csak megfeleljek :))) szóval ezt nagyon szeretném. a marketingeset inkább, de a PRes se lenne rossz. hétfőig várakozás.

ezek vannak errefelé, meg a bárányfelhők helyett az esőfelhők. ritka izgi egy idő van...

RIP kutyusunk Jennyke, akit ma el kellett altatni :(

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr453004482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása