HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.05.10. 10:59 TundeDTTaylor

kedd az egy jó nap

na nem mintha a hét többi napját diszkriminálnám, de mivel ma reggel volt interjúm, így szeretném a héten a keddet kitüntetni :D (egyelőre...)

legelőször le kell írjam mit álmodtam, tegnap a csajokat már kiakasztottam vele, szerintem tökéletesen tükrözi azt, hogy mennyire szeretnék már dolgozni! szóval, találkoztam álmomban egy volt főiskolás csoporttársammal, akit azóta sem láttam (Havelda Daninak ezúton üzenem, hogy remélem jól van és ha bármilyen úton módon a tudatalattim üzen, és tud nekem melót münchenben, ne kíméljen :D) miközben 10 perces szessönökben interjúztam egy lepukkant gyárnegyed kellős közepén levő 10 négyzetméteres h&m bolt üzletvezetői pozíciójáért egy török öregemberrel. krúdy álmoskönyv mit mond? 

ennyit a felvezetésről, ma 9re voltam hivatalos ide a belvárosba ügynökségezni, tegnap már jól lecsekkoltam a csávót, akihez jöttem, mire nem jó a fácse meg a linkedin...nem tudom honnan szalajtották emberemet, de neve alapján spanyol, haja alapján rudy völler és balázs pali keveréke, nagyon szép szeme volt és olyan kis puncipöcögtető szőrzetet nevelgetett az állán, amit egyesek előszeretettel simogatnak és pödörgetnek, miközben nevelik...azt hiszem ezt kiveséztem :D
szóval este még elmélkedtem egy sort a mekkora dekoltázzsal illik érkezni egy interjúra, ha tudod, hogy fiatal csávó fog interjúztatni témakörben, majd szép dekoltázs és egy szolíd kendő kettőse mellett döntöttem :D
csávókám ujján varsity gyűrűvel fogadott, nahoppá mondom megvan a kapcsolat, innen fogunk elindulni (ez az amerikai középiskolákban az érettségiző osztály egyengyűrűje...) ugyan sztem rusnya mint a bűn, tehát nekem nyilván nincs, de legalább volt közös pont az életünkben :) jót csacsogtunk, a többit tudjátok...ügynökség, majd jelentkeznek...

maaaarhasokan bicajoznak itt is, belvárosban-külvárosban egyaránt, én meg eleve kamikaze módon közlekedem, szóval esélyes, hogy lesz még 1-2 tücs kontra biciklis csattanás vmikor a közeljövőben :D

amúgy épp a reggeli latte&bagel kombóm társaságában írogatok nektek vmi kávézóból (igen, önként megyek a p*csába, nem kell külön kérni), sajnos a belvárosban töltöm az egész napot, mert dután moziba megyünk és teljesen felesleges hazamenni, aztán visszaindulni újra, csodaszép napsütés van, megyek sétálni :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr202892597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása