HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.04.13. 21:43 TundeDTTaylor

legyek jó

nnnnnnnna, ez ma az a bejegyzés lesz, amikor megpróbálom elmesélni nektek, hogy (és akkor most mindenki behunyja a szemét és elképzeli a bikinis frontember D. Nagy Lajos vonzó arcát hangját, amint azt nyígja: éééévek óóóóta nem törtéééénik semmmmi) miként töltsétek ki munkanélküli hétköznapjaitokat azt a látszatot keltve, hogy iszonyat elfoglaltak vagytok :D

tudom, mindig a hülyeség. mit tehetek én róla, hogy szvsz az életet nem lehet másként méltósággal elviselni, csak ha jól kiröhögöd...

szóval kajak töményen nem műveltem ma semmi szó szoros értelmébe vett hasznosat, vagyis nyilván minden nap végignézem a kedvenc állásoldalakat, túrok újakat, de ma egy-két jelentkezésnél erős volt a gyanúm, hogy nem először küldtem el már magam az adott pozícióra...sebaj, biztos azt gondolják, mennyire érdekel, elég ha én tudom, mennyire nem így van:D

a zeső is esett, egész nap ásítottam, kivéve amikor 210 volt a vérnyomásom a sok kretén dormeo matracra nem szoruló érdekember miatt (igen, még mindig driftelek), de ez kell, különben unalmas lenne a béke és nyugalom.

aki tud megoldást arra, hogyan működtessem a youtube-ot, ne tartsa magában. mer most kb 300+ dal van a kedvencekben, és mindegyikre kiírja, hogy az én országomban nem elérhető. na nem azért, de 1. ez nem az én országom 2. nem a földrajzi helyemtől függ, hallgatni akarom-e a kedvenceimet 3. ne akarják, hogy én írjak nekik reklamációt, mert leveleztem én már a Mailer Damonnal is anno zsenge kis nyuszi internetfelhasználó koromban, minden alkalommal, ha visszaírt, hogy vmit nem kézbesített...

ja ÉS kedves blog.hu csapat, szeretném itt is jelezni, hogy a Zuckerberget levadászhatnátok, mert marhán nem tetszik, hogy nem látom, ki lájkol. köszcsipuszcsi, I <3 Cadix

na és akkor a mai refrén újra (bikini:legyek jó) - éééééééééévek óóóóóóóóóóóta nem törtééééééééééééénik semmmmi

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr992824333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jackie b 2011.04.13. 23:15:59

susogóóóós esssssssz, nekem csak ez jut eszembe erről a kreténről....amúgy tudom, hogy nem vigasztal, de itthon is egy f.o.s a youtube, niccse rajta meg semmi...uh mindegy, kinek az országa, az artisjus meg a nemtomki tony motolla bekaphassa monnyonle. :D écs egy hét múlva csütörtök, kitéredekelatöbbi:DDDDDDDDD

Bombanoo 2011.04.14. 20:54:35

Mailer Deamonnal én is leveleztem anno... :) és le is égtem én is. Úgy néztem ki mint egy rák a lobogó forró vízben 5 perc után. Jelenleg a vakaródzokmintegyhülye állapotomban vagyok, mert asszem le is fogok dobni egy bőrréteget..minek amúgy is annyi nyárra, nem?

Titany Black 2011.04.20. 09:03:35

üdv a klubban. itt se történik semmise. efóes. eszaer. amúgy nem egyszerűbb, ha letöltöda zenéket és úgy hallgatod?
möfaszan dormeo?
süti beállítások módosítása