HTML

Tücs játszótere

tücsike sokadjára gprs koordinátát váltott és éppen münchenben garázdálkodik. a szerzőről röviden: vándorló hedonista karakterhuszár és az 1000 wattos vigyor lobog mögötte mmkk

Friss topikok

  • Dzsungelharcos: Hmmm...azért a te sárga csukád is megérne egy kommentet :D (2011.06.27. 15:13) a munkának vége.
  • Titany Black: Tücsike, jó vagy, de nem elég kínai :P (2011.06.16. 09:30) és eljövé vala a nap
  • jackie b: és mi nem vagyunk ott, amikor TE táncolsz??!??! >:-I micsoda dolog ez kérem szépen:) nem baj, l... (2011.05.15. 14:35) benne voltunk a nintendóban
  • miss mazo: azért havidaninak szóljál a hmes meló miatt, hátha tud valakit! :D (2011.05.13. 23:45) péntek 13, one lucky day!
  • jackie b: najóvanámmá...én esküszöm, úgy bepasizom a holdudvarban, hogy csak lestek majd:P ott lesz clive ow... (2011.05.12. 10:11) kinek a skype, kinek a sziget

Linkblog

2011.04.12. 21:27 TundeDTTaylor

Isten áldja a WLANt :D

kérdezzétek meg, van-e netem!!!!! nanananana???? VAN!!! kábel nélkül, akárhonnan, pincétől padlásig jihááááááááááá, még tesztelnem kell, hogy a kertben ülve működik-e, de érzem, hogy ezzel már nem lesz gond :D fél4 óta itt vannak a szerelőmókusok, eredetileg az irodai cuccokat jöttek meghekkelni, de az utóbbi másfél órában már szabadfoglalkozást tartunk nekik, laptopok wifire kapcsolása, jelerősség tuning, nyomtatók beállítása, dolgozzanak csak meg a pénzükért, és fizessenek meg azért, hogy kétszer lemondták a szerelést :DDD muhahahahaha

kérdezzétek meg, van-e netem!!!!! nanananana???? VAN!!!

ma túléltem az első mosás-szárítást. vagyis ez nem akkora feladat, mert imádok mosni (ezen más mindig jókat röhög, hogy marha nagy feladat ám bepakolni meg kipakolni a gépből...de én akkor is IMÁDOK MOSNI), de az már igen, hogy a ruháim is!!! :D közel sem volt biztos ugyanis, hogy a ruháim, amiket a szárítógépbe hánytam, kompatibilisek a masinával :D jelentem teszt pipa!
jahh és a kétkedőknek elmondanám, hogy mosószert is tettem a gépbe!!! hosszú évek óta ugyanis az a városi legenda kering, miszerint amikor 16 évesen kicuccoltam a Zusába, egy hónapig mostam becsülettel anélkül, hogy mosószer és öblítő került volna a mosógépbe...nem szeretném kommentálni a történteket!

kérdezzétek meg, van-e netem!!!!! nanananana???? VAN!!!

ezen izgalmas események mellett el tudom még mesélni, hogy volt ma vihar, tegnap még 25 fok, ma 7, ez kell a népnek, hulljon a férgese...
valamint tök régóta szeretném tudni, hogy a kézírásom alapján is klinikai eset vagyok-e, na eljött az igazság pillanata, ajánlom figyelmetekbe a napitipp.hu kuponakcióját, ami még éjfélig él, jóval kedvezményesebben lehet elemeztetni, mint amennyiért egyébként csinálják.

kérdezzétek meg, van-e netem!!!!! nanananana???? VAN!!!

puszinyuszi

 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tucsiavilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr602821411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jackie b 2011.04.12. 21:37:43

úúúúúúúúúristen Tücsi, mostál :D:D:D
a kedvenc házimunkám:)
imádjuk, hogy van wifit, ISTEN ÁLDJA A WIFIT (és a szomszédokat <3)
ééééééés
na mit csináltam ma?:)
hát én is mostam:) meg elvittem az esőben a bringát szervízelni-nem fog a fékem- az őzike szempár, egy pár magassarkú és a dekoltázs a szerelőket arra ösztönözte, hogy még ma megjavítsák a gépsárkányt jövő kedd helyett:DD ilyenkor jó nőnek lenni:D

RipplRónai 2011.04.13. 08:12:14

te mondd csak, és egy hónap alatt egyszer sem gondolkodtál el azon, h a mosóporreklámok mit strapálják magukat? :D

TundeDTTaylor 2011.04.13. 09:03:39

@RipplRónai: :D eszembe sem jutott, mert tévét alig néztem, nem jött szembe egy sem. egyszer leejtettem vmi ruhát, mielőtt bekapcsoltam a gépet és mikor lehajoltam, szemmagasságba került a mosóporos doboz (jó-jó tudom, előtte sem volt sokkal alacsonyabban). na akkor és ott megvilágosodtam!

lkrisz 2011.04.13. 15:23:28

van neted???? :D :D :D es milyenek voltak a szerelomukik? :P

amugy asszem vasalni is szeretsz, nem? :D laptoppal a vasalodeszka elott?? :P

este ulj neki, aztan irjal valami utoset az interjukrol is :)))

TundeDTTaylor 2011.04.13. 15:34:50

@lkrisz: muhahaha sziassz LKRISZ :D a szerelőmukik? lássuk csak. az egyik öreg, a másik szerintem albán. mondhatni nem a típusaim. :D

ma nem volt interjú, majd holnap este lesz arról a beszámoló :P de természetesen ma este sem hagylak el titeket, csak még fingom nincs miről fogok írni :D
süti beállítások módosítása